Bemutatkozás

Ön mit szeretne leginkább? Több új vendéget? Több visszatérő vendéget?? Egyszerűen csak több bevételt??? Netán kevesebb stresszt???? … mi azért dolgozunk, hogy ezek közül mindegyiket megteremtsük Önnek!

Küldetésünk

Határozott célunk, hogy gyakorlati útmutatással szolgáljunk a magyar vendéglátós tulajdonosoknak és vezetőknek azzal kapcsolatban, hogy hogyan alakíthatják ki az egységük vendégszerző folyamatait úgy, hogy azok folyamatos és növekvő bevételeket hozzanak.
Másrészt szeretnénk megtanítani őket arra, hogy miként tudják az elégedett vendégeket tervezetten visszacsábítani úgy, hogy a bevételek alakulása kiszámítható legyen.

A modern stratégiákkal és marketing eszközökkel ezek ma már viszonylag olcsón és könnyen elérhetőek, a küldetésünk, hogy ezeket a módszereket a lehető legtöbb hazai vendéglátós vezetőnek megtanítsuk, ezzel is növelve egységük eredményességét. Ha kell tanítunk, ha kell tanácsot adunk, és ha arra van szükség, akkor megcsináljuk Ön helyett. Akár az egész vendégszerzést a stratégiai rendszerek megtervezésétől, a Google Adwords-ön és Facebook-on át egészen a kampánykoordinációig.



A WebCommGasztro alapítója, vezető tanácsadója és trénere – Bogschütz Dániel

Tanulmányai során több kommunikációs területen is kipróbálta magát, egyetemi diplomát szerzett intézményi kommunikációból (pr), majd online marketingből szerzett felsőfokú végzettséget, okleveles Inbound Marketing szakember. Közel 15 éves gyakorlati tapasztalattal rendelkezik, pályája során a multinacionális környezetből fordult a kis- és középvállalatok, majd a vendéglátó szektor felé.

– A WebCommGasztro vendéglátós marketing ügynökség alapítója, vezető tanácsadója,
– Az elmúlt években közel 50 vendéglátó egység vendégszerzésének felépítésében vállalt személyesen szerepet, a nevével fémjelzett alaptanfolyamból eddig 297 éttermi vezető profitált,
– A „GasztroMarketing Kézikönyv”, „A Hatékony éttermi weboldal ABC-je”, és a „Mágikus reklámszövegek titkai” című szakmai tanulmányok szerzője,
– A „Tudatos Vendégszerzés Alaptréning” trénere,
– A hazai vendéglátós konferenciák rendszeres vendégelőadója,
– A hazai vendéglátós szaklapok rendszeres publicistája,
– A Horeca Marketing Klub társalapítója,
– A METRO Vevőakadémia rendszeres meghívott oktatója,
– A Budapesti Üzleti és Kommunikációs Főiskola vendégtrénere,
– A Tudatos Vendégszerzés ABC-je könyv szerzője