Mások mondták rólunk

„Sok mindent tanultam az iskolai évek alatt. Marketing oktatásban évekig részesültem, de sosem tudtam azonosulni vele igazán. Elméletben megértettem, de a gyakorlati részét nem láttam át. A szükségét éreztük, de azt sem tudtuk, miként álljunk neki elkezdeni. Ezen segített a WebCommGasztro. Rugalmasak, valamint szolgáltatást végeznek a szó igazi formájában. Mindig a mi szempontjaink vannak a szemük előtt, soha nem érzek mögöttes érdekeket. Remélem kevesen veszik igénybe a szolgáltatást, ezáltal mi sokkal jobbak lehetnénk:-)”

Kozma László, üzletvezető – Center Food étterem, Budapest

– – – – – – – – – – – – – – – – –




„A közös munka arra hívta fel a figyelmemet, hogy a sokféle marketing tevékenységet, melyet eddig végeztem, egy sokkal tudatosabb szintre kell emelni. Dániel alaposan ismeri a vendéglátós szakmát, jól felkészült, nyitott, és ügyfélorientált szakértő.”


Kobelrausch György, tulajdonos – Haagen-Dazs Fagylaltozó, Budapest

– – – – – – – – – – – – – – – – –




„Az első találkozás óta teljes mértékben megváltozott a gondolkodásom (pozitív irányba) a vendégszerzéssel kapcsolatban. A marketing is egy szakma, amihez érteni kell és csak ilyen szakértelemmel, lelkesedéssel lehet csinálni ahogyan Bogschütz Dániel hozzá áll! Rávilágított a hibákra és egyben megoldást is javasolt.”


Kovács Gábor, tulajdonos – Kovács Kert étterem, Visegrád

– – – – – – – – – – – – – – – – –




„Nagyon hasznos ötleteket kaptam, Dani nagyon jól összefoglalt mindent, amit marketinges iskolaéveim és a munkatapasztalatom alatt megtanultam. Azt gondolom, erre mindenképpen szüksége van egy nem feltétlenül marketinges végzettséggel bíró, de marketinget is magára vállaló étteremvezetőnek is!”



Wahlner Veronika, marketing manager – Sir Lancelot Lovagi Étterem, Budapest

– – – – – – – – – – – – – – – – –




„A WebCommGasztro-tól a tudatos vendégszerzésről nagyon jó, globális összefoglalót kaptam.”


Szekeres Szilvia, marketing manager – Sodexo Magyarország Kft.

– – – – – – – – – – – – – – – – –




„A közös munka ráébresztett, hogy a tudatos vendégszerzés lehetséges, kitartással, munkával, némi anyagi ráfordítással, de biztos eredménnyel.”


Dragóner Klára, marketing és kereskedelmi vezető – Múzeum étterem, Budapest 2010.

– – – – – – – – – – – – – – – – –




„Nagyon hasznosnak találtam a segítséget, amit kaptam. Sok (a bennünket a hatékony munkában akadályozó) dologról, úgymond lerántottuk a leplet és most már meggyőződésem, hogy a tudatos vendégszerzés lehetséges, csak elhivatottan kell csinálni. Már az első konzultáció alatt is konkrét problémákat tudtunk átbeszélni, és ami még jobb volt, hogy nem tálcán kínálták a megoldást, viszont nagyon jó iránymutatást kaptunk, hogy miben lenne szükség a változtatásra.”


Polonyi Melinda, értékesítő – Tanyacsárda, Lajosmizse

– – – – – – – – – – – – – – – – –




„A Dánieltől kapott információkkal minden tekintetben elégedett voltam, hasznosak voltak.”


Szeri Zoltán, üzletvezető – Arany Pince étterem, Budapest

– – – – – – – – – – – – – – – – –




„Valóban komoly szakmai ismerettel, tapasztalattal bíró segítőre találtam. Már látom, hogy nem lehet előbbre jutni, sőt túlélni sem ennek a szemléletnek az elsajátítása, alkalmazása nélkül.”


Albert Ervin, tulajdonos – Pinkóczi Csárda, Balatonalmádi